piątek, 23 stycznia 2015

Wspólne włosowe akcje, których zdecydowałam się podjąć :)

Witam Was serdecznie :)



Z początkiem nowego roku mamy wiele postanowień tych włosowych i nie tylko. Ja o moich postanowieniach wspomniałam krótko tutaj. Sama nie mogłam zdecydować się od czego powinnam zacząć. Od zadbania o zagęszczenie i przyrost włosów, o nawilżenie czy może suplementację. 


Na szczęście odkryłam, że Zielpy zebrała grupę dziewczyn, które na najbliższe 3 miesiące zobowiązały się przestrzegać swojego włosowego planu związanego z pielęgnacją włosów od zewnątrz i od wewnątrz oraz dbać o zdrową dietę. 

Na I kwartał mój plan pielęgnacji wygląda tak:

Styczeń- na pierwsze śniadanie napar z siemienia lnianego + dokończenie wcierki Aloevita

Luty- picie drożdży + Jantar

Marzec- skrzypokrzywa + Jantar

Przepis na napar z siemienia:
1 łyżkę zalewam gorącą wodą (ale nie wrzątkiem) na 15 minut, następnie całość wypijam, a ziarenka dodatkowo rozgryzam. Wcierkę z Aloevita już skończyłam i zaczęłam wcierać Jantar.

Więcej o rocznej akcji zapuszczania włosów razem z Zielpy możecie przeczytać tutaj.



W związku z tym, że Marta z Martusiowego Kuferka rozpoczęła również akcję, ale miesięczną z piciem drożdży zakończyłam pić siemię, a od wczoraj walczę ze smakiem drożdży i jak na razie wygrywam ;)
 
O sposobie przyrządzenia drożdży do picia możecie dowiedzieć się już bezpośrednio z bloga Marty z wpisu o piciu drożdży: "Wspólna akcja picia drożdży | Walczymy o długość! :)"


2015 rok zaczynam z: 

długością - 42 cm 
obwodem w kucyku - 6,2 cm

I na koniec najaktualniejsze zdjęcie moich włosów:



A Wy jakie macie włosowe postanowienia/ plany na ten rok?


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)






9 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i systematyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ja na razie karmie i nie wiem czy mozna takie specyfiki pic - włosy piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Ja obecnie piję skrzypokrzywę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłam w zeszłym roku i efekty były :)) być może i w tym roku się pomęczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie przyjmuję CP :) Mam zamiar brać je jeszcze 1.5 miesiąca :) Potem może drożdże, ale piwowarskie. Nie mogę się przekonać do takich nornalnych :( A potem może jakaś wcierka, np. woda brzozowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piję już trzeci miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu bym nie wypiła drożdży;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości :) Ja obecnie piję pokrzywę :D

    OdpowiedzUsuń