niedziela, 1 marca 2015

#4 Niedziela dla włosów - mgiełka arganowa + kokos

Cześć dziewczyny! :)


Dawno nie opisywałam mojej NdW, niestety brak czasu i piękna pogoda, która ostatnio pojawiała się w weekendy nie pomigała mi w dodawaniu nowych wpisów. 


Moja dzisiejsza pielęgnacja była dość szybka, z użyciem niewielkiej ilości kosmetyków, jednak bardzo udana :)



(Zdjęcie kosmetyków niestety słabej jakości, ponieważ robiłam je moim telefonem z dość kiepskim aparatem)



Na samym początku dość porządnie spsiukałam włosy mgiełką Joanny z olejkiem arganowym. Po około 30 minuta nałożyłam na końce odbudowującą odżywkę Ziaji do włosów zniszczonych i poczekałam do mycia kolejne 30 minut.

Mgiełka i odżywka Ziaji najlepiej spisują się na moich włosach właśnie przed myciem, chociaż ich zastosowania zgodnie z zaleceniami producentów powinno być po myciu. Po mgiełce nałożonej na umyte włosy są posklejane i ciężko je w ciągu dnia rozczesać, natomiast po odżywce Ziaji końce włosów wyglądają jakby były wysmarowane smalcem.

Wracając do niedzieli dla włosów ;)

Po około godzinie dwa razy dokładnie domyłam włosy szamponem Ziaji przeznaczonym do włosów łamliwych. Na deser na 20 minut zafundowałam włosom kokosową maskę firmy Prosalon. 

A oto efekt dzisiejszej niedzieli dla włosów:


Zdjęcia z bliska:

z fleszem

bez flesza



i z troszkę większej odległości:
z fleszem
bez flesza


A jak tam Wasza niedziela wypadła? :)

12 komentarzy:

  1. Ale masz piękne końcówki :) miałam kiedyś maskę z ProSalon i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić tą maskę z ProSalon :) Moja niedziela wyszła w miarę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włosy! Co Ty chcesz prostować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKIE TY MASZ PIĘKNE I PROSTE WŁOSY! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta odzywka z ziaji dp wlosow zniszczonych takze lepiej spisuje sie przed myciem bo po za bardzo obciaza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy są takie ładne i idealnie proste :)

    OdpowiedzUsuń