niedziela, 11 stycznia 2015

#3 Niedziela dla włosów - kallos latte + miód z cytrynką

Witam :)



Na dzisiejszą NdW niestety nie miałam zbyt wiele czasu i dalej go nie mam więc wpis będzie krótki ;) 
Do dzisiejszego mycia użyłam świeżo zakupiony szampon firmy Filomed przeznaczony do włosów suchych i normalnych, który w swoim składzie zawiera m.in. wyciągi z: skrzypu, szyszek chmielu, lipy i pokrzywy. Po jego pierwszym zastosowaniu już mogę stwierdzić, że powinien trafić do mojej listy ulubieńców. Włosy już podczas mycia były przez niego dopieszczone, domyte i przede wszystkim nie trzeszczały i nie były przesuszone.




Po umyciu włosów nałożyłam na około 2 godziny 1 łyżkę Kallos Latte wymieszaną z 1 łyżeczką miodu + kilkoma kroplami cytryny i kilkoma kropelkami olejku eterycznego grejpfrutowego.

Z dzisiejszej pielęgnacji jestem bardzo zadowolona. Włosy były miękkie w dotyku, puszyste i bardzo błyszczące :)



Mogę się pochwalić, że przystąpiłam do wspólnej akcji rocznego zapuszczania włosów u Zielpy
O akcji dowiedziałam się od Marty.

A jak u Was wypadła dzisiejsza niedziela dla włosów?


Pozdrawiam Was serdecznie :)




10 komentarzy: