środa, 11 marca 2015

Podsumowanie - luty 2015

Cześć dziewczyny :)

Luty zleciał mi tak szybko, że nawet się nie obejrzałam,a już mamy marzec. W pierwszej połowie lutego byłam baaardzo zadowolona ze stanu, wyglądu i układania się moich włosów. Niestety druga połowa nie była już tak pomyślna :( wstawanie o 4 rano + niewysypianie się spowodowały, że włosy były wiecznie przyklapnięte, bez objętości i miałam wrażenie, że z dnia na dzień rozdwajają się co raz bardziej. Z racji tego, że jestem zwolenniczką ciepła, lata i słonecznej pogody pewnego dnia jak tylko słońce przyświeciło bardziej niż zwykle wyciągnęłam moje włosy na kurtkę, częstując je w ten sposób zimnym wiatrem. To co zobaczyłam wieczorem mogę określić jako mega masakrę. Włosy były trzeszczące, suche i gdyby mogły zaczęłyby płakać przez to w jakim stanie były. Na szczeście spora ilość olejku BabyDream na noc przywróciła je do życia, jednak dalej to nie było to co w pierwszej połowie lutego...



Jednym z moich postanowień w lutym było wykończenie zapasów kosmetycznych, które posiadam. 

Kosmetyki, które wykończyłam:

Szampony:


  • Kallos Vanilla
  • Timotei Precious Oils- drogocenne olejki
  • Fitomed, Mydlnica Lekarska, Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych
  • HiPP Babysanft, Baby Shampoo Sensitive (Delikatny szampon dla dzieci)
Kallos Vanilla

Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych, a jego zadaniem jest nabłyszczanie włosów. U mnie sprawdził się do zmywania oleji i tyle. Żadnego specjalnego nabłyszczenia nie zauważyłam. Konieczne po jego użyciu było użycie odżywki, żebym w ogóle włosy mogła rozczesać.


Timotei Precious Oils- drogocenne olejki

Piękny zapach jaśminu i migdałów utrzymuje się długo na włosach. Dodatkowo nabłyszcza, wygładza, nie obciąża. Ja swój szampon razem z odżywką dostałam na mikołajki. 

Fitomed, Mydlnica Lekarska, Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych


Ma bardzo ciekawy skład: m.in. mydlnica lekarska, skrzyp, chmiel, lipa, pokrzywa i łagodne środki myjące. 

(źródło: wizaż)

HiPP Babysanft, Baby Shampoo Sensitive (Delikatny szampon dla dzieci)


Jak dla mnie szampon, bez szału... Powiedzmy, że domywa lekko zabrudzone włosy i tyle. Jest kolejnym szamponem dla dzieci, który zaraz po BabyDream wpadnie na moją czarną listę szamponów.



Odżywki:
  • L'Oreal, Elseve Cement
  • Marion, Natura Silk, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami
  • Garnier AiK 


L'Oreal, Elseve Cement

Odżywka, którą pod koniec użytkowania zmęczyłam, żeby dokończyć. Ułatwiała rozczesywanie jednak włosy po jej zastosowaniu były bardzo często przeciążone i szybciej się przetłuszczały, chociaż nakładałam ją na długość włosów od ucha w dół.

Marion, Natura Silk, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami


Mój ulubieniec 2014 roku!!! Jak dla mnie najlepsza odżywka w sprayu jaką kiedykolwiek miałam :) Na pewno jeszcze nie raz do niej wrócę, ponieważ moje włosy pokochały ją od pierwszego użycia.



Skończyłam również znaną wszystkim odżywkę Garniera AiK (niestety nie posiadamzdjęcia).



Ze zdenkowanych kosmetyków to byłoby na tyle.



Dodatkowo codziennie zabezpieczałam końce jedwabiem z Biosilku na zmianę z jedwabiem z Green Pharmacy. 

Płukanki stosowane w lutym:
- najczęściej z octu jabłkowego
- sporadycznie kawowa

W połowie lutego odstawiłam na miesiąc wcierki, powróciłam za to na 3 miesiące do picia mojej ulubionej skrzypokrzywy i suplementacji witaminą B.

11 komentarzy:

  1. Szkoda, ze Hipp sie nie sprawdzil, nie znam tego ziolowego szamponu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbowałabym ten ziołowy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zaciekawił ten szampon Fitomed :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że HIPP lepiej się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Marion taki dobry? Nie znam tej odżywki, rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie odżywką z Marion, a nie mam w tej chwili akurat nic do spryskiwania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa szamponu z Fitomedu. Jak można zaobserwować Twój blog? Bardzo tu ciekawie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie widzialam szamponu Kallos. U mnie Hipp po dłuższym czasie wywoływał swędzenie skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi, że dawno nie miałam Garniera AiK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów serio :D owszem Timotei tak ale jakiś różowy i 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń