niedziela, 7 grudnia 2014

#1 Niedziela dla włosów- Barwa Czarna Rzepa, Tiomtei Drogocenne olejki i nawilżenie złotym Biovaxem

Moją dzisiejszą NdW poświeciłam pielęgnacji kosmetykami zawierającymi dużo olejków. 



Najpierw oczyściłam skalp szamponem Barwa "Czarna rzepa"do włosów osłabionych i z łupieżem. 
Następnie użyłam szamponu Timotei "Organic Argan Oil", którego skład bogaty jest między innymi w takie olejki jak: jaśminowy, arganowy, ze słodkich migdałów, kokosowy. Dodatkowo zawiera parafinę i glicerynę.

Następie pierwszy raz użyłam maski Biovax z olejkami arganowym, makadami i kokosowym. Maskę pozostawiłam na 40 minut pod foliowym czepkiem, który był do niej dodany i owinęłam woły ręcznikiem. 

Po tym czasie włosy dokładnie spłukałam i pozostawiłam do wyschnięcia.

Włosy w dotyku są miękkie, nie plączą się i przede wszystkim nie miałam problemu z ich rozczesaniem i ładnie się błyszczą.

Mogę śmiało stwierdzić, że do takiego połączenia kosmetyków na pewno jeszcze wrócę. 




A to efekt dzisiejszej NdW :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne masz włoski :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabrały blasku :) fajna jest ta maska z Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda maska jest rewelacyjna :) już mam pomysł jak w inny sposób można ją zastosować ;)

      Usuń
  3. Pięknie błyszczą, widać, że zdrowe. :) Moje choć nie są w najgorszej kondycji i są całkiem miękkie i gładkie nie mają takiego blasku

    OdpowiedzUsuń