poniedziałek, 6 kwietnia 2015

#5 Wielkanocna niedziela dla włosów - szybkie mycie i jeszcze szybsze odżywianie ;)

Witam Was serdecznie :)

Moja NdW wypadła dzisiaj w Wielkanocny Poniedziałek. Z racji tego, że czas mnie bardzo gonił zastosowałam na szybkości:


- Garnier Fructis do włosów szybko przetłuszczających się - do mycia skalpu (i więcej na pewno go nie kupie, bo jestem na etapie testowania go czy wywołuje u mnie łupież)
- Isana Urea do mycia długości włosów
- Nivea Long Repair odżywka nałożona na 5 minut
- Marion do włosów farbowanych - spsikałam pół wilgotne włosy, aby ułatwić rozczesywanie
- Green Pharmacy, jedwab w płynie do zabezpieczenia końcówek



A jak wypadła Wasza niedziela dla włosów? :)

7 komentarzy:

  1. Lubię ten jedwab z GP, ma piękny zapach <3. Włosy jak zawsze śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie idealnie proste i równe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie gładkie! :) Jedwabiu gp kończę drugą buteleczkę, reszty z tych rzeczy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie równiutkie i gładkie :) Moje niestety nie mogłyby długo wytrzymac w takiej fryzurze, od razu się wykręcają i wywijają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie równiutkie. ;] Wczoraj nałożyłam na włosy mieszankę kilku masek wraz z kilkoma kroplami keratyny.

    OdpowiedzUsuń